Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 27, 2010

BUNGA-BUNGAAN..~~

27 August 2010.....12.42..p.m....


(ni wallpaper first aku mase baru dapat laptop..=)....)

Malaysia tak dek spring season.
Tapi Malaysia banyak gak bunga kan.
Hihi….=)
Aku suke bunga.
Buga cantik.
Pastu bile ade plak yang bau wangi.
Lagilah besnye.
My feberet bunga is bunga ros.
Reason?
Sebab cam romantik kot.
Huhu…
Tak pun sebab name family aku sumer ade ros.
Except for mak.
Mak mesti la spesel telebey kan..=p

Mase besday mak tahun nie.
Kitorang bagi mak sejambak bunga ros.
Enam bunge ros merah, dua lagi putih.
Yang merah tu anak2 pompuan dier, putih anak2 laki.
Cam sweet jek rase.
Mak kate, abah mane penah kasik camtu.
Orang zaman2 dulu mane main bunga2 nie.
Ade mende yang lebey spesel dari tu kot.
Huhu…

Aku?
Penah ke orang bagi bunga yek?
Penah2..hihi…
Yang paling spesel skali.
Mase besday aku tahun nie, cosmate2 aku bagi.
Besar punye.
Aku da la suke mende2 sentimental camtu.
Dokrang memg la sngt memahami.
Mase MATB aritu pon ade gak.
Tapi nie aku suruh rumate aku kasik.
Tak malu btul.
Hahaha…=D

(adiah besday...hehe...)


Pst…pst….
Sbenanye aku nak uplod gamba bunga yang rumate aku kasik tu.
Tapi pendrive diserang birus2 kejam.

Dapat sekuntum bunga pon aku dam cam suke.
Aku sangat suke bunga.
Terserlah keperempuanan haha….
Haaaaa….
Ni ade sket aku cilok kat tenet.
Maksud2 warne bunge ros.
Tapi siyesly.
Warna papepon, tetap aku rase sweet.


Bunga Ros Merah : cinta setulus hati dan ingin bersama selamanye
Bunga Ros Kuning : ingin menjadi sahabat
Bunga Ros Putih : cinta sejati dan suci
Bunga Ros Merah Jambu : cinta pertama

Ros sweet ^_^….
(eh, cop2, ayat atas ni bukan puji diri sendrik tau…=p)

No comments:

Post a Comment