Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 12, 2011

CERITA BALDI AND SIPER TOILET...~

Lepas buat keputusan yang tak berape bijak ari tu.
Dengan meninggalkan mereka di 6th.
Akhirnye aku terpakse menanggung akibatnye sekarang.
Terpakse mengeluarkan bajet untuk membeli mereka.

Aku ingatkan, bolehlah dokrang survive sendri.
Rupanye makcik kat 6th tak mampu ditandingi mereka.
Mereka goyah.
Lalu tak mampu mempertahankan diri masing2.
Daripada menjadi bahan kutipan makcik tu.
Akibatnye..
Tuan dier, iaitu aku.
Kehilangan konco2 yang dikasihi.
Oh baldiku.
Oh siper toiletku.
Maafkan aku sebab tinggal korang.

Oh ayah.
Oh ibu.
Maafkan aku sebab terpakse gune duit beli baldi and siper toilet baru.
(Mood: rase nak ngarut sebab takde baldi and siper toilet)


(Nasib sempat amek gamba dier, siper?.....tak~)

No comments:

Post a Comment