Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 25, 2011

KMW~

Eh.....
Hurm....
Gamba ape ni.
Real ke gamba cilok kat mane2 je.
Meh tengok kot angle lain plak.




Oh no.
Its real la.
Yer kawan2.
My friends and I went to the KMW.
Bukan KMV yang macam aku salah sebut semalam.
Tapi...
KMW.
Korean Music Wave Concert yang kat Stadium Merdeka tu.
Aku rase cam gile jek.
Iye la aku pi concert.
My first concert.
Dah la Korea punye.
Ish3...

Nampak tak hage yang tertera pada tiket?
RM138.
Wuiyooo.
So expensive lor.
Tapi...
Aku tak beli dengan hage tu la.
Aku beli 5o hengget je.
Let me story2.

Ceritanye begini.
First kitorang pi sane.
Niatnye nak tengok barang2 yang dijual kat luar stadium je.
Tapi sampai2 je, banyak kedai yang jual makanan je tinggal.
Tak jumpe kedai yang jual barang2.
Tibe2....
Nampak plak satu lubang kat dinding yang dikerumuni manusia.
Ow....
Rupenye bley tengok Teen Top performs kat stage.
Jadi kami pon tumpang la kat lubang tu.
Tengok konsert free la kirenye.
But, its not that nice.
Sebab jauh giler bapak.
Pastu, takde la feel concert sangat sebab tak bley jerit lebey2 cam audience kat dalam stadium tu.
Then tibe2 ade suare.

Who wants to buy tickets?
We have 4 extra tickets.
We have to go to another place.

Kitorang bertiga, ngan perasaan berkobar-kobar pon tanye.
How much?
Dier kate dier jual RM50 each for a ticket that worth RM138.
Okay la tu kan?
Less than half kot harge dier.
Kitorang pon beli.
Dan masuk tengok konsert.
Yeay!!
Aku dah belanje lebih dari yang sepatutnye.
Tapi aku puas gak la.
(^_^)

Sape yang ade?
FT Island.
Teen Top.
4 Minutes.
U-Kiss.
SS501.
Big Bang.

Okay...
Tu je la kot.
Dah.
Annyeong~

No comments:

Post a Comment