Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 1, 2011

PERCUBAAAN.....

Haaaa....
Alhamdulillah.
Finally.
Aku dah tak payah keluar duit banyak2 lagi.
Tak payah gi Teluk Intan untuk mendebarkan hati lagi.
Kali ni, kalau gi Teluk Intan.
Hanyalah untuk bersuka ria semata-mata.
Hahahahaha.....

29 September 2011.
Secara rasminya.
Saya telah meluluskan diri dalam driving test tu.
Walaupon in 2nd try baru pass.
It makes me really proud in myself.
Rezeki aku hari tu.
Kalau tak kena repeat lagi skali.
Aku memang suka lepak2 kat Teluk Intan with my kakak.
Tapi kalau pi sane untuk amek test tu.
Tak bley tido malam aku.
Asek terbayang je.
Asek terpikir je.
Will I pass this time?
Will I come again later?
Tapi sekarang.
Dah tak payah pikir tu sumer.
Dah lulus.
Yeah, I'm passed the test.
(^_^)V

Mari kiter bercerita pengalaman yang berharge tu.
Hehehe.
Erm....
Aku failed kat bahagian 3 penjuru dalam first test aku.
Maybe aku dah ter-excited labey time tu.
Sebab aku dah berjaya naik bukit dan mem-parkingkan diri.
Biler tengok 3 penjuru tu.
Dah excited semacam.
Tibe2...
Hurm, aku masok dalam petak tu dengan sangat senget.
Biler nak keluar semule.
Tayar depan aku touched the white line.
Then orang JPJ tu lari2.
Tunjuk kat line putih tu.
Meaning I'm failed lar.

Tapi itu citer dulu2.
My latest test plak.
Same cam dulu.
Dah pass bukit ngan parking.
Tibe kat 3 penjuru tu.
Aku masok senget skali lagi.
Aku dah terkumat-kamit dalam kete time tu.
Aku dah.....
"Cincha3, Ottoke2, Oh no2"
Hahaha...
Sumer abang2 JPJ dah tengok aku time tu.
Giler fokus dokrang tengok aku kua petak.
Yela, takut jadi cam ari tu.
Tapi naseb aku agak baik.
Alhamdulillah pagi tu aku belaja sket2.
Cikgu aku dah aja camne nak handle that kind of situation.
Kena pandai main stereng and kawal tayar kete tu.
Buat secara luar biasa sket.
Tak bley ikut skema yang aku slalu blaja tu.
Maka........
Finally.......
Akhirnya........
(^_^)

Aku mintak cik Sabb belikan aku 'P'.
Hahaha....
Saje je.
Kurang malu aku kan?
Aish...
Kalau dier tak beli pon takpe.

"Sabb, kalau ko bace ni,
aku nak bitau.
Aku saje je cakap semalam.
Aku kan suke ngade2 ngan ko.
Dah lame dah ber-roomate ngan ko.
Kalau ko tak beli pon.
Aku tetap Aishiteru-yo.
Hihihi..."


(Aku tak amek gamba kete tu, kunci je....First car that I'd drove...
Yang ni 1st, 2nd kereta untuk test jalan raya)

No comments:

Post a Comment