Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 1, 2011

WARNA2....

Sepatutnya aku ngah buat assignment sekarang.
Tapi sebab tajuk pelvimetry tu susah sangat nak carik.
Aku ter-blog-jalan jap.
Lalu aku terpandang satu contest.
Nah banner dier.

(From here)

My sekilas pandang intepretasi....
From this picture.
Aku bley nampak kewarna-warnian dier.
(Sebab aku suke warna-warni, tu yang aku nampak dulu)
I don't wish to fly like that kid la tapinye.
Takut jatuh.
Cop3...
Tibe2 teringat citer Mr. Bean yang dier letak belon banyak2 kat stroller baby.
Pastu baby tu terbang.
Dan cerita selanjutnye pon berlaku.
(=_=)

Masa ngah tulis ni.
Tibe2 aku teringat zaman aku kecik2.
Abah aku tak bagi kitorang beli belon ni.
Sebab belon helium mahal.
Tapi, dalam tak bagi dier tu.
Dapat gak la merase ade belon He.
Yang aku ingat, sekali dua je la.
Punye la jaga.
Sampai belon tu jadi kecik tak bley terbang dah.
(Aku punye tak sempat kecik, adik aku punye je huhu)

Belon ni jugak ingatkan aku kat fanpack 2PM tu.
Dalam pack tu ade belon 2PM kaler itam.
Aku teringin nak beli.
(Aish, membazir je)
Tapi membe aku kate tak berbaloi-baloi.
Sebab barang yang dapat sikit je.
Nanti time konsert lagi banyak barang ade jual.
Bley beli time konsert.
So, cancelling my niat.

Okay..
Done with my interpretation.
Shouldn't be like this kot kalau nak join contest.
Tapi, sebab ni mende2 yang aku rase nak tulis.
So aku pon merapu-rapu.
\(^_^)/
Anyway....
My first entry yang masuk contest.
Yeay!!


(Currently listening to: Only You, 2PM...<3)


1 comment:

  1. Salam. Terima kasih sebab sertai peraduan '10 000 Interpretasi'. Nanti hantarkan butiran berikut ke contengconteng@yahoo.com:-

    URL Blog:
    Nama Penerima:
    Alamat Pos:

    Saya akan poskan hadiah penanda buku Kucing the Cat secepat yang mungkin. Terima kasih! =)

    -Fadhli Hamdan
    www.contengconteng.com

    ReplyDelete