Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 23, 2013

MOVIE MARATHON

Salam~
Annyeong~

Kehidupan selepas tamat belajar agak membosankan.
Hari2 rutin yang sama je berulang.
Mungkin ada satu dua hari yang lain sikit.
Tapi hari esok2 nye ulang rutin yang sama.
Kalau mende tu berfaedah rasa lah berbangga sikit.
Kalau asek ulang keje yang boleh dikatakan ibarat membunuh masa?
Hurm, kerugian~

So, I decided to do a movie marathon to kill my masa.
Dan juga tahap kebosanan yang melampau.
Menonton movie berfaedah ke?
Takde lah sangat.
Tapi at least dapat lah jugak aku melunaskan ke-craving-ness aku nak menonton citer yang dulu2 aku tak dapat tengok.
Hiuhiuhiu..

Aku bukan nye tak cube mencarik keje.
Cuma lepas dua tiga hari mencarik, aku rase penat.
Penat bila tak ade yang reply aku pnye email.
Haish!
Aku bukannye nak berputus asa.
Aku cuma perlukan rehat untuk collect balik semangat aku.

For example:
Today I went for an interview.
Haa, kan mencari namanye tu.
Tapi they told me that they prefer to hire a diploma student more because they cant afford to pay for degree graduate.
They also think that we should use our knowledge in higher accomodation macam hospitals.
And also, we have more chances to be chosen to work in a hospital.
Aminn...
Really hope that this statement to be true.
InsyaAllah.
Dengan kuasa Allah, apa2 pon boleh jadi.

Sebenanye agak disappointed, tapi yelah.
Bukan rezekiku di sini.
Harap2 aku cepat2 dapat keje.
So takdelah aku bermarathon lama2 sangat.
Before I'm getting bored with my new plan ni, aku harap sangat aku dapat keje.

So that is all.
I pray, everybody who read this to have a wonderful life ahead.
(^__^)

Annyeong~
Salam~

(Already missing our moments together > We are first years!!)

No comments:

Post a Comment