Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 4, 2013

WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS

Salam~
Annyeong~

Pejam celik pejam celik.
Here we are in September again.
Maknanye dah tiga bulan aku menganggur.
Yer, sebenanye aku cuba taknak guna word tu.
Sebab aku rase cam siyes tak best.
Hurm..
Unemployed?
Huh, sama je, cuma di-bahasa-Inggeris-kan sahaja.

Siyesly, I need to really wake up when September ends.
Aku kena lebih..lebih..lebih..lebih berusaha untuk menjadi seorang pekerja.
Please don't be so choosy.
Sebab memang tak boleh sangat pon pilih kerja2 ni.
Berdasarkan pengalaman aku menjalani beberape intebiu di sana sini.
Mungkin tak seperti yang aku harapkan.
Tapi after this, I need to accept whatever option that comes.

Abah cakap, before grad ni takpela kalau aku nak buat perangai sket2.
Sebab biler lagi kan?
Kalau dah keje, kena fokus.
Tapi after grad, no more excuses!!
You must go out and explore the world.
Kalau tak carik keje pon.
Pegi carik menantu untuk abah.
Eh??

Not really in the mood right now.
Malam masih muda.
Niat di hati nak tengok citer Wreck-It-Ralph yang sangkanya sudah di record.
Sangkaan itu ternyata salah.
Sebab time abah ngah tengok berita tadi, abah ter-off-kan recording tu.
Result: No Wreck-It-Ralph for me.
For at least a week more.
Sebab tomorrow, I am going to Kerteh.
Anta kete kakcik and will stay a few days kat sana.
Takpelah...
Maksudnya malam ni criminal minds la.

Another reason for the mood swing.
Huh!!
Kesian orang2 yang tak bersalah.
Semua benda rase nak komplen.
Even pasal kes orang tadi pon jadi hal.
Oh, very sensitip me.
Memang lah aku tak hamburkan kat dier yang aku tak puas hati.
Tapi aku pegi tweet2 kan.
Haish2.
Salah time dier nak buat aku sakit hati.
Aku bukan nye baik sangat.
Trying to be baik, nice, and good people to people who do good things to me.
Dan juge to everyone yang ade kat muka bumi.
Yeyeah!!

Now, I want to have a date with Dr Reid.
Suka lah lelaki yang serba tahu macam dier.
Tak kesah lah nerdy ke ape ke.
Sebab I think guys who knows a lot of things are very2 cool.
*Smile wide wide


(Suka lelaki yang rambut serabut2 >.< )

Goodnight~
Annyeong~
Salam~



No comments:

Post a Comment