Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 12, 2013

AKU BUKAN BAIK SANGAT

Salam~
Annyeong~

Tajuk tu sebenanye nak tweet2 kan sahaja.
After a few seconds of thinking.
(Hurm, ayat omputih beterabur)
Aku decide nak update blog with that title.
Banyak yang boleh di-eloboratek-kan.
(In my mind nak tulis "banyak sikit" tapi tak nak guna false malay yang amat)
Haish....sebenanye banyak sangat perkara yang berlari-lari di pikiran.
Tak terluah dengan kata2 juga tulisan.

Nak taip, tapi hati berat nak ceritakan.
Because, I once read that not all secret should be told.
Kalau rahsia orang memang aku rahsiakan.
Kalau orang tu suruh rahsia lah.
Padahal bukan lagi rahsia when a secret is shared between two persons.
Aku dah la suka sangat bercerita.
Kadang2 mende yang not confirmed lagi pon aku citer.
Most of them about me lah.
Kalau pasal orang lain, bukan rahsia dah, tu namanye mengumpat.

Mulai dari saat ni, aku rasa macam nak keep everything secrets.
Tak nak bagi tahu langsung apa2 ka orang about my life.
Not everything lah, some things need to be told jugak.
Hahahaha...
Ni baru ayat je yang pusing2.
Kalau anda2 semua boleh menjelajah pikiran aku sekarang.....
Memang lagi banyak benda yang aku pikir.
Semua nye berputaran.
Berlawan-lawan who will be the winner.

Okay, macam dah lari tajuk sangat kan.
Inilah akibatnye kalau berusaha nak mentafsir apa yang ada dalam minda kita.
Oppps, not minda kita.
Tapi minda aku.

Going for a mind clearance.
Ciow~

Annyeong~
Salam~

No comments:

Post a Comment