Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 24, 2014

DIFFERENT PERSONALITIES

Salam~
Annyeong~
First time aku denga pasal orang yang ada dua tiga personaliti ni dalam citer CSI.
Tapi itu lamaaaa dulu.
Aku pon tak besa sangat untuk paham benda2 complicated macam tu.
Bila dah boleh paham ni, aku tengok dalam cita Criminal Minds plak.
kenapa ye, kalau pasal identiti or personaliti yang banyak je kaitan dengan citer orang jahat.
Mesti salah satu personaliti tu jahat.
Satu lagi baik.
Kadang2 macam dalam game Resident Evil Veronica tu boleh jadi perempuan.
Biasanya identiti yang real one mesti takkan sedar kewujudan identiti jahat.
Yang jahat pulak tahu yang dia ambil alih badan yang baik.
Sometimes ada gak yang tak sedar.
Selalunya orang2 ni ada double personalities.
Rare lah case yang ada triple or more personalities.
But anything can happen kan.

Aku pernah buat status kat FB pasal wondering if I have more than one personality.
Actually aku punya condition bukan lah macam dalam citer2 tu.
Aku cuma ada kecelaruan identiti.
Hahahaha...
Should I quote it like that?
Macam tak je huhu..
(Sofya mula bercakap sendiri, dengan Rosati?)
Okay, sebenarnya aku suka ngarut2 je.
Dari dulu aku suka cakap sorang.
Bila takde orang lah selalunya.
Pernah satu umur dulu, aku suka cakap dengan benda.
Almari, katil, buku2 dan macam2 lagi.
Tapi sebab aku rasa macam orang yang bermasalah, aku stop.

Actually aku punya citer lebih kepada the side of me yang aku tak tunjuk kat orang.
The side yang aku tunjuk kat A tak semestinya aku tunjuk kat B.
Some sides plak maybe aku just tunjuk kat C.
And ada juga sides yang aku tak tunjuk kat sapa2.
Simpan sorang2 sampai jumpa orang yang aku boleh tunjuk that side.
Kiranya banyak sides lah.
Masa aku taip ni mula2 aku terbayang cahaya bulan yang menyinari bumi kat satu bahagian je.
Pastu tibe2 aku terbayang bentuk cube, aku punye sides cam side kat cube tu.
So many faces....
Hush3...
Aku bukan nak jadi macam talam dua muka or kiub enam muka.
Tapi begitulah~
(Nak tulis gelak hahaha tapi terpikir "sendiri taip sendiri gelak", sekarang baru nak terpikir kan)

Okay sekarang citer lain plak.
Kerja aku kat sini cam dah okay.
Orang2 pon dah okay.
Ada je certain benda yang aku masih tak hebat and need more and more improvement.
Tetapi semuanya getting better.
Bak kata mak "dah boleh la senyum pegi, balik keje".
Stress makin kurang except when hormone kucar kacir lah.
Normal lah tu.
Itu je...

Salam~
Annyeong~

(Kat opis, 50 minutes to go nak balik umah.. )



No comments:

Post a Comment