Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 25, 2011

DINNER NITE.....

Assalamualaikum......

Malam yang sungguh kenyang.
Ari ni dah pulun abes2 35 hengget yang aku baya ari tu.
Ape yang aku baya tu?
Aku baya untuk dinner course aku.
Something like annual dinner cam course2 lain.
Tapi disebabkan jumlah kami yang beberape kerat ni.
(51 kot, around that number je la tapinye)
Tak bley la nak buat annual dinner yang grand2 sangat.
Nanti harge nye akan menjadi super mahal.
(InsyaAllah)
Our dinner most likely cam makan2 ramai2 je la.

Aku ingat nak upload gamba kitorang kat sane.
Tapi aku tak amek gamba langsung pakai kamera aku ni.
(Kamera ke? Tepon jek la)
Aku tunggu orang amek je gamba aku.
Pakai mereka2 punye kamera le.
Hihihi....

Eh lupe plak nak cakap.
Kami makan makanan Spanish.
Spanish Buffet.
Kat tempat tu yang bernama LA GOMERA.
Makanan dier tak ade la sangaaat sedap.
Tapi berbaloi lah.
Boleh makan sumer mende yang ade kat sane dengan satu harge jek.
Sebab tu lah aku sangat2 kenyang.
Kalau buat function yang agak2 kecik.
(Bukan function ok, makan2 je)
Bole la kot nak pi sane.
1st time aku makan makanan style camtu.
(^^)

Okay la.
Dats all for today.
Esok need to posting la.
Kene tido awal2.
(Takde la awal sangat kan..=p)
Next entri, aku masukkan gamba La Gomera banyak2.
(2,3,4,5,6 je la kot, hehe)
Bile mereka2 dah upload lam FB nanti.
Oraito.
GTG.
Oyasumi~
(^_^)/


(Bukan aku yang snap gamba ni, seperti bese, thnx to En G..^^)

2 comments:

  1. adoii time aku ngah kebulur la cite pasal makanan... blnjer aku sekarang!! hahaha

    ReplyDelete