Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 21, 2011

OPAH KATE.....

Assalamualaikum.......

Tanpe disedari, dah 100 entri aku buat untok blog aku ni.
Huiyooooo to me...
Hehehe.
Bagos, bagos....
Aku tak sangke gak sbenanye tahap kerajinan aku post kat blog ni.
(Kalau tahap rajin ni same ngan wat esaimen kan bagus...=p)

Pape lah.
(Lebey kurang cam ayat dalam post tu huhu)
Hari ni tak moh citer pasal 100 entri.
Tapi nak citer pasal ape yang opah kate kat aku.
Peristiwa ni berlaku hari ahad ari tu.
Wedding my cousin kat kampung.
Aku pegi.
Pastu dapat la jumpe opah.
Dan family kembangan belah abah aku.

Waktu nak gerak balik UM ahad tu.
Aku salam ngan opah aku.
Opah aku ni aku rase klake gak.
Bley plak dier bagi nasihat yang macam tu.
Mungkin patut gak la kot.
Umo aku pon dh 21.
Bukan budak kecik lagi.
Dier kate.
"Semoge cepat bertemu jodoh"
(dier bisik2 kat aku ni, aku sorang je denga)
Pastu ape lagi.
Tergelak aku denga.
Sumer orang kat sekeliling mungkin curious.
Tapi aku suke bile opah aku kate camtu.
So aku pon balas la.
"Aminnnnnn"
Hehehe..

Bukan nak menggatal.
Tapi itulah yang terjadi.
Bile la aku ni nak sedar.
Aku dah besar.
Dah bley kawin pon.
Cume kene pi carik calon je lagi.
Kalau balik kampung je mesti ni jadik topik hangat.
Aku nak borak2 pasal mende camni tak reti.
Takde pengalaman.
Hohoho....

Dah sudah2 la tu.
Sambung buat esaimen yang terbengkalai.
Nanti kene study lagi.
Esok nak test~
Sayonara~
Ja-Ne!!!!
\(^_^)

No comments:

Post a Comment