Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 5, 2011

SILENT.....NO SOUND~

Assalamualaikum.......

Hari ni semangat nak buat esaimen lebeh sikit dari bese2.
(Mungkin 25% lebih banyak....=p)
Jadi, seawal pukul 915 pagi, kami telah bergerak ke main library.
(Me n Sabb)
Waaaaah....
So proud of myself.
Gi library gitu.
Maybe 1st time for this sem.
Dah agak lame aku tak menjejakkan kaki kat sini.
Since library ni under construction last sem.
(Sbenanye aku tak rajin pon gi lib even dier takde renovation)

Keadaan kat library hari ni.

(Mari pandang ke kiri..)

Nampak cam sunyi kan.
Tapi siyesly.
This tingkat agak ramai orang sbenanye.

(Mari pandang ke depan...)

Oleh sebab aku duduk kat green zone.
(Green zone = boleh bincang sikit, with low voice of course)
Maka adela bunyi2 suara.
Kalau dok kat blue zone.
(Blue zone = u are not allowed to make any noise)
Boleh jadik batu aku.
Tak bercakap langsung.
Kalau pensel jatuh pon boleh bergema bunyik dier.
Huhuhu.....

Dah bayar kan yuran library.
So jangan membazir.
Pi jek la library tu.
2 kali ke, 3 kali ke.
At least pegi.
(Hehe, aku bukan kodakut ye, tapi tak mau membazir...=P)

Okay....
Enjoy assignment-ing~
(^_^)/

No comments:

Post a Comment