Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 23, 2011

Day 12 - How you found out about blog and why you made one

Hurm…..kena kembali ke dulu2 kala lah nampaknye ni.

Sbenanye dah agak lame aku start tau pasal blog ni.

Cume nye tak tahu nak tulis ape kat blog kalau ade pon.

Mase zaman2 friendster dulu aku dah ade blog.

Aku tau pasal blog FS pas kaklong aku citer.

Aku pon start lah menulis blog kat FS.

Tapi kehangatan taik ayam tak lame.

Suam2 kuku pon tak lame.

Aku rase ade 2 or 3 entri jek kat blog tu.

Konon2 nak tulis blog dalam English.

Hampeh jek la.

Setakat 3 entri, takde feel langsung kan.

Pastu aku dah bosan, lagipon time tu aura FB dah muncul.

Orang2 ramai dah maleh bukak FS, termasuklah aku.


After a while, aku stop pikir pasal blog2 ni.

(Takde la a while sangat, agak bertahun la kot)

Pastu ade satu hari tu, aku terbace blog Realiti Konspirasi.

Aku addicted sangat ngan blog tu.

Aku tau pasal kewujudan blog tu bile one of my friend kat FB post pasal blog tu.

Aku bace status member aku tu.

Dier citer pasal kesedapan blog Realiti Konspirasi.

Biler jek aku bace blog tu.

(Dengan tahap ke-addict-an)

Aku terase cam nak buat blog.

Dan aku pon buat blog aku ni, sebab rase cam seronok plak ngarut2 kat sini.


Reason sebena: saje jek.

Sebab tu lah description blog pon ngarut je.

Tapi bile pikir2 lame2, memang lah description tu memberitahu reason sebena aku ber-blog.

Aku suke bace ape yang aku tulih.

Aku suke ber-emo2 kat blog aku.

Aku suke citer ape yang aku suke kat blog tu.

Aku suke ngarut, merapu dan macam2 lagi kat blog tu.

Actually ade beberape entri yang aku dah delete.

Sebab aku tak suke mende yang aku tulis tu.

And aku rase ade orang akan tak suke gak biler bace.

Walaupon bersesuaian ngan description blog aku, tapi kadang2 aku akan titik beratkan perasaan pembace.

Okay that’s all lah for this interbiu.


Sayonara~…..


(Listening to Thank You 2PM mase tulis perkataan las ni..^^)


Saturday, August 13, 2011………………..10.00 pm


Hurm: tak tahu lah knape kua camni plak gaye tulisannye, maybe sebab copy, paste from word jek....takpe lah kan, bley jek bace.......hoo~

No comments:

Post a Comment