Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 24, 2011

Day 13 - A letter to someone who has hurt you recently

Dear kau,


Aku tau kau tak niat pon nak sakitkan hati aku ni.

(Itu ape yang aku percaye la, isi hati sebena, hanya tuhan yang tahu)

Tapi aku ‘ter’ sakit hati gak ngan ape yang ko cakap.

Ape yang kau tulis.

Maybe kalau kau tulis and cakap mende tu kat orang lain.

Orang tu takkan terase hati cam yang aku rase.

Tapi ini aku, bukan mereka.

Aku kadang2 nak jerit beritahu kau.

Please be sensitive.

Jangan lah cerita mende2 camtu kat aku.

Mungkin jugak aku rase camni sebab aku jeles.

Aku tak bley lah nak nafikan.

Sebabnye, memang ade perasaan tu dalam diri aku.

Tapi aku harap sangat kau paham bile aku dah start rase tak selesa.

Maknenye aku nak kau berhenti cakap mende tu.
Tapi kau tak pernah paham.

Salah aku jugak sebab tak berani nak suarakan

Aku takut kau terguris.

Aku tak reti nak beritahu.

Ok lah, aku harap kau bley peka ngan keadaan aku.

Pahamilah aku.

Bye.


Sincerely,

Aku


Haish…..

Pikir banyak2 kali.

Aku tak rase pon macam nak tulih mende ni.

Tapi sebab ikut peraturan hari, aku pon terpakse tulih gak.

Siapa orang ni?

Rahsia?

Hahaha…

Kepada sape2 yang bace, sila tak payah pikir or amek pusing sangat ngan mende yang aku tulih di atas.

Peace No War!.....

(^_^)V

(Listening to Heartbeat 2PM mase tulih perkataan last ni ^^)


Saturday, 13 August 2011…………10.32 pm……

No comments:

Post a Comment