Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, August 27, 2011

SOMETIMES....

Sometime.....
Owh...
No....
So killing my mood untuk tulis entry.
Hurm....
Laptop aku ni sekarang asyik buat hal je.
Dier punye keyboard asyik tak betul je.
First2 dulu huruf T yang cam tak bley tekan sangat.
Pastu beralih kat no 6.
Then sekarang huruf I plak yang cam mamai2.
Dier cam tak alert je.
Tidur lebih agaknye.
Dier dah cam malu2 keyboard plak nak kua.
Huruf I ni pikir.

"Eh, tuan aku tekan ke tak aku ni?
Rase cam tekan.
Rase cam tak tekan.
Takpe lah.
Buat2 tak tahu je lah.
Tak yah lah munculkan diri.
Kalau dier betul2 nak pakai aku, nanti dier tekan lah sekali lagi.
Tak pon tunggu dier ngamuk2 sikit.
Hua3"

Lalu aku menjawab kepada huruf I itu.
"Yela cik huruf I oi.
Mestilah aku nak pakai ko.
Kalau tak buat pe lah aku pi tekan hang.
Nanti kalau aku tak nak pakai, aku delete je lah.
Tak yah lah tunggu aku picit ko kuat2 ke.
Tekan ko dua kali ke.
Kalau dah camtu jadinye.
Bley tercabut ko aku buat karang"


(Gambar di google sahaja)

Memang aku dah agak geram bile menaip tapi huruf tu tak moh kua.
Kalau ikut hati yang memberontak.
Mau aje aku ketuk2.
Tapi aku sedar.
Aku bukan JUTA2 punye orang.
Kalau tak suke barang2 tu.
Kau boleh kasi hempuk saje.
Nanti bley beli baru.
Ko gaduh ngan si fulun itu?
Silalah baling ape2.
Yeah.
I know I am not that kind of person.
So ape yang aku kena buat?
Bersabar~......

No comments:

Post a Comment