Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 11, 2014

WE #1

Salam Jumaat~
Annyeong~

First post pasal kami.
Actually dah ada dah before ni, just ni yang first aku bubuh number.

Experiencing this so called love at the age of 24 is kind of hurmmmm..
First time to try everything.
First time rasa macam2.
Dulu2 aku tertanye-tanye macam mana rasanye bercinta.
Sekarang aku rasa.
Cuma our short perkenalan ni buat aku wondering.
Am I doing the right thing?
Is everything that we did ni betul2 cinta?

He said don't think too much.
When it happen it happen.
Jangan beratkan kepala pikir pasal perkara yang belum jadi.
Just enjoy the feel sekarang.
Hope kita berjaya.
Bukan lah sebijik dia cakap macam tu.
Cuma dalam pikiran aku, itulah yang aku dapat translate.

Maybe sebab first time aku rasa suka kat orang sampai macam ni.
Aku nak dia pay attention kat aku je.
I want him to reply my whatsapp everytime I text him.
I want to hear his voice everyday.
I want to know what he is doing every second.
Ops, too extreme, every minutes kot.
But, but, but...
He's a busy man.
I know that.
I try to be an understanding partner.
I always said takpe I know U are busy.
Deep inside me I feel the kind of feeling yang macam ngada2 tu.

Jadi buat masa sekarang aku try to make my feeling ni simple sikit.
Trust.
Rule number one yang aku kena letak because of our long distance relationship.
When it happen it happen.
Jadi ke tak jadi it's fated.
Cuma mestilah sakit kan kalau tak jadi.
Cuz I already put my heart too high that I can't reach dah kalau nak turunkan elok2.
Hu.hu.hu...
Pray, trust in God's plan.
Dia tahu apa yang terbaik...
Enjoying this sweet2 moments.

#ILOVEU

v(^__^)v

No comments:

Post a Comment