Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 23, 2010

ASSIGNMENT2 KU SAYANG~

Esaimen2 ku sayang.
Kenapa kalian terlalu ramai?
Kenapa kalian suka buat aku pening?
Kenapa kalian mesti ade?
Wah3…..
Penat udah ku memerah otak yang tak berape nak basah nie.
Kalian buat aku susah nak tidur malam.
Tau kah kalian…
Aku sangat mengantuk kala aku menulis utusan ini.
Tapi aku terpakse bersabar kerane janjiku pada kalian.
Tidakkah kalian kasihan melihat diri ini tersiksa.
Mengertikah kalian?
Erti kepayahan……
Erti kesusahan……
Erti kemerdekaan tanpa kalian.
Sayangkah kalian pada aku.
Apakah balasan yang akan aku terima stelah bersusah payah bersama kalian.
Adakah 100%?
Cesh….
Tidak mungkin?
Sampainya hati kalian.
Menguris hati kecilku yg sudah lama tersedia kecil ini.
Ingin sekali aku mengucpkn selamt malam kpd kalian.
Meninggalkan kalian terkontang-kanting.
Meninggalkan kalian separuh jalan.

(Yang pasti aku bukan buat esaimen ni, tapi tahap keserabutan hmpir sama..>_< )


Haish….
Tak bley, tak bley.
Naseb baiklah aku ni baik.
Rajin jugak, buat keje las minute.
Wahahahaha…..

(Merapu sebab da ngantok gaban, tapi esok kne present lor, cepat la siap~~~~~~~~)

No comments:

Post a Comment