Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 25, 2010

DAH PENAT....

Tolonglah....
Siyes aku dah penat.
Penat ngan macam2 mende.
Aku memang boleh kate macm2 kat org.
"Kalau ade oarng suruh ko buat keje lebey2, ko kne cakap tak nak"

Bile cakap kat orang, punye la berapi.
Bile kene kat btg idong sendrik.
Mule la aku tak atu nak cakap pe.
Aku ikut jek.
Aku tak membantah.
Ni la susah jadik hati cam aku.
Risau sangat nti menyusahkan orang.
Risau sangat ape yang dokrg akan pikir.
Tapi yg sebetulnye, aku malas nak pikir.
Malas nak berbalah mende2 yang bukan2.
Malas nak jadik topik hot dlm kamus hidup aku.
Tibe2 nnti aku ade org yg dbenci plak.

Waaaaaa......
Siyes aku penat.
Knape tak de orang sedar.
Mungkin aku tak hebat dalam suarakn pendapt aku.
Mungkin aku tak tegas bagi pandangan.
Tapi pandglah aku.
Dengarlah suara aku.
Knape aku kene buat?
Kenape aku?
Kenapa aku?
Kenapa aku?

Hoi...
Sudah2 lah tu.
Melepas perasaan plak yek.
Wah2....
Cube ikhlaskan diri.
Walaupun tu bukan kerja kau, tp kalau kau tak buat.
Ko jugak yang dpt efek buruk.
Kalau ko buat, dokrg tmpng name.
Ko dapat efek bagus.
Tak de la ko cam totttt.....

(tibe-tibe siaran terhenti.........haish.......siyes aku penat)



(Kalau aku muke penat camni tak pe la, comey)

No comments:

Post a Comment