Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 22, 2010

TOKYO


We'd planned to go to Tokyo bile final year nanti.

Kire cam jalan2 buat kali terakhir semase belum grad la.

Aku rase sronok sgt.

yela....

Membe2 aku ramai yang belaja kat over-c.

Pkai baju tebal2.

Aku teringin giler nak jalan2 camtu.

Jalan kat luar negara pakai baju tebal2.

Huhu...

Tapi ape yang bes kat Tokyo tu ea?

Aku pon tak tau sangat pasal Tokyo ni.

Tau dier kat jepon jek.

Aku pon tanye la kat En Google.

Aku tgok gambar2 dier.

Nampak cm sonok gak la.

Hehe...

Tak sabar rasenyer.




(tokyo tower...(^__^)

Maknenye, start dari skarang la aku kene menabung kan.

Nak pi sane bukan murah.

Tambang je dah berapa.

Nak makan lagi.

Nak tido lagi.

Nak enjoy2 lagi.

Memang la idop ni kalau tak pakai duit tak boley langsung.

Hoho.....

Start dari ari nie, aku tak nak skip aku punye perbelanjaan.

Aku nak tgok mane la duit aku banyk2 nie abes.

MARILAH KITA MENABUNG!!YEAY~~,....

(dan pi abeskan duit kat Tokyo...hehe...=p)

No comments:

Post a Comment