Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, October 24, 2010

S.U.D.A.H.H.I.L.A.N.G.

Mungkin magisnya sudah hilang”


Setiap kali aku pikir pasal sudahhilang, mesti aku terbayang lagu ni.

Tapi sbenarnya, yg hilang xde langsung kaitan ngan lagu di atas.

Mari sini aku story kan hal yg sbenar.

Apa yg btul2 berlaku, bukan seprti repot polis yg aku buat.





(Mid Valley Megamall lor)


Peristaiwa ni berlaku pada hari sabtu, 23/10/10.

Kejadian ini berlaku di Mid Valley Megamall.

Aku bersama dua lagi rakanku jalan2 di Mid Valley untok hilngkan tensen.

Kami bercadang mau nonton muvi.

Selepas selesai membeli tiket wayang, kami pon jalan2.

Pi beli tako to.

Tah lah, hart u sumer orang ngidam nk makan tako.

Hoho…

Pergi beli sushi dulu….

Nak seludup masuk lam panggung ni.

Huhu….


Pastu, kami pi jaln2 tgok baju kat Jusco.

Haaa….

Di sini la mende tu berlaku.

Ngah salah sorg membe aku nengok2 baju, aku follow blkg dier.

Ade la sorg minah ni, dier nyempeng2 nak amek baju kat sebelah aku.

Dier amek baju kat situ, pastu dier test2 sket, tros ltak kat tgn dier.

Dalam hati aku.

Giler la minah ni, suke je tros amek, besnye”

Yela, aku pon teringin kot nk wat camtu.

Minat jek tros bli.

Wah3……

Pastu aku lari la tmpat len sket.

Bagi dier ruang nak plih baju lagi.

Then….

Skali lagi, dier nyempeng2, nak amek baju kat tmpt aku brdiri.

Ok…..

Time nie aku da rase tak sedp hati.

Dalam hati aku.

“Aik, awat plak nie?Nyempeng kat aku lbey2. Nak mencuri aku punye beg ke ape?”

Aku pon tros blah jaoh2 dri dier n zip beg tangan aku.

Aku ni memg ade habit tak suke zip beg tangan.

Nanti susah nak carik barang.

Aku siyes tak t’pikir nak cek beg aku time tu.

Kami pon troskan jalan2 lagi.

Membe aku p bli kasut.

Aku ikot jek la dokrang.

Pastu bile membe aku nak pi bayar.

Aku nak offer pkai duit aku kalw maybank x bley cucuk duit bank islam.

Dier kate xpe, sebb dier pon ade bank lain jugak.

N then…..wah3….

Aku tengok2, my dompet is missing.

Siyes aku carik kat merata-rata tempat.

Sudah hilang….=(



(Kalau aku bawak duit cmni, agak2 ilang tak?)



Apa lagi yg bley aku buat kan?

Aku pon buat report n blok my kad2 bank.

Nmpaknye aku kne pi carik mase nk g buat IC baru n kad bank baru.

Aku sgt2 la rase bertuah, sebb bayrkn sushi membe2 aku tadi.

Kalw tak lagi la aku terkilan.

Duit aku hilang begitu saje.

Plus, hari tu, aku rase nk letak tiket2 wayang kami di tmpt lain.

Slalu aku isi lam dompet.

Bley la ilang tensen jugak.

Huhu…

(pst2….korang2, berhati-hati bile jaln2 kat lua. Zip Beg tangan anda….=)..)




No comments:

Post a Comment