Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 11, 2014

TRAGEDI 11 SEPTEMBER

Salam~
Annyeong~

Hari ni dah 11 September 2014.
Tiba2 je terimbau kejadian tahun 2001.
Masa tu aku baru umur 11 tahun.
Kejadian WTC runtuh sebab kena hentam dengan dua jet.
Sangat2 lah kecoh time tu.
Tapi sebab aku kurang paham dengan dunia, aku kurang rasa.

Tapi tahun ni.
Banyak sangat kejadian yang meragut banyak nyawa secara sekaligus.
Aku pon dah dewasa.
Dah paham apa yang terjadi.
Tambah pulak peristiwa2 tu dekat dengan aku.
Sebab tu terus terimbau tu.

Almost 3000 orang yang mati sebab kejadian 11 September 2001 tu.
Tapi consequences selepas kejadian tu meragut lebih beribu-ribu orang.
Perang..
Takut..
Tak suka..

Mereka yang melancarkan perang yang sanggup mematikan orang yang tak bersalah ni semua bukan manusia agaknya.
Oh jap..
Manusia tapi jahat yang melampau.
Sebab aku pon tak tahu apa yang lagi jahat dari manusia ni.
Syaitan ke?
Tapi mereka ni macam bukan.
Mereka manusia bersifat syaitan.



No comments:

Post a Comment