Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 10, 2011

BELUM HEBAT LA.....

Salam........

Hurm.
Aku memang penah cakap tak moh jadik radiographer kan?
Nak jadik RPO.
Tapi before jadik ape yang aku nak tu.
Aku kene la lalui ape yang aku tak nak dulu.
Jadi R.A.D.I.O.G.R.A.P.H.E.R.
Oleh itu.
Aku kene lalui zaman2 posting aku ngan tabah.
Serta hebat.
(Aku kan generasi hebat!!)

Tapi hari ni punye posting quite dissapointing.
Ape yang terjadi?
Erm......
Should I say....
"Aku takde mood, sebab tu jadik camtu"
Oh, tidak, tidak.
Sangat la tak profesional jawapan aku.
Tapi itulah yang terjadi.
Sepatutnye aku tak bley la jadi camtu kan?
Mane bley ikut mood bergoyang aku ni.
Aigoo~

Cop3.....
(Siaran tergendala jap sebab ubat trase kat tekak...=p)

Mulakan hari esok ngan gembira yek.
To all my fellow MEP-ians gang.
And sesape la yang telah berjaya membace entri ni.
(^_^)V

Tak abes2 lagi bunyi virus terdetect kat bilik depan bilik aku ni.
Teroret2 dari tadi.
Huhuhu...
Memang la laptop kat department tu tempat menternak virus berjaya.
Chaiyok2 laptop Cik F~
Jangan bagi virus tu terternak dalam laptop anda plak.

(Still listening to OST Gumiho ngan Secret Garden...tak boring2 wooo~..hihi)

(Aku pon tak paham sangat apsal la orang buat virus nih...hurm)

No comments:

Post a Comment