Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, February 22, 2011

INSTRUMENTATION.....

Assalamualaikum.....

Another entri bout my study.
Sebabnye skang ngah bace notes instrumentation.
Ari rabu ni ade test.
Dah ready kah aku?
Aku tak rase aku ready 100%.
Banyak lagi mende yang still blur2 agi.
Tapi aku tak bley nak fokus bace notes ni jek.
Mesti skejap2 aku tengok skrin lappy.
Skejap2 aku ejas2 telepon punye volume.
Skejap2 aku tukar kaki nak letak atas baldi.
Tahap kefokusan aku memang agak tidak memberangsangkan.

Before start study.
Aku rase macam nak bace notes tu sungguh2.
Bile bukak jek notes tros melayang pale otak.
Tah2 sampai kat Tokyo dah.
Aigoo~

Aku harap fokus aku kembali mantap pas aku post entri ni.
Yela...
Kire cam lepas gian ngan laptop la.
Nak menaip banyak2.

Okay~
Dah tamat mase bermain-main.
Sambung study lagi.
Sayonara~
Annyong~
(^_^)/

(Kerajinan study suatu mase dulu..^^)

No comments:

Post a Comment