Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, February 5, 2011

BOLEH TAK?

Salam....

Boleh tak kalau aku kate aku nak kete sebijik sekarang?
Boleh tak aku kate aku nak duit banyak2 sekarang?
Boleh tak aku kate aku nak duk rileks2 jek sekarang?
Boleh tak aku kate aku nak jadik baik jek sekarang?

Amboih.......
Siyes semua bende di atas, 'boleh' jek jawapan dier.
Kate lah papepon yang nak di kate.
Tapi nak direalitikan tu...
Totally impossible.
Huhu......
Mane la bley sekelip mate jek kan jadik bende2 yang aku nak tu.
Mesti ade usaha.
And that usahas need time for them to realisasikan pape yang aku nak.
Tak senang.
Juga tak lah susah mane kalau sungguh2.
Huuuuuuu~

Sebenanye aku nak tulis aku nak kete jek.
Lesen pon tak pi amik lagi.
Da berangan lebey2.
Bile la aku nak stop kan diri aku dari berangan tinggi di awan ni?


(Rase cam nak kete ni sekarang, sape nak kasik?)

4 comments:

  1. senang jer.. kawen ngn dato'..... bkn lagik persona... honda accord pun boleh... hahaha

    ReplyDelete
  2. dato' oooo dato'...jom kawen~..=D

    (kaklong, ami, ngan adik: pst2...jangan bitau mak yek...=p)

    ReplyDelete
  3. dato' or datuk... jangan maen2 taw...

    ReplyDelete