Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 1, 2011

HARI BURUH, 1 MAY

Assalamualaikum......

Hari ni hari cuti.
Sebab hari ni Hari Pekerja.
Dulu2 mane ade orang panggil camtu.
Aku ingat lagi,
Kalau waktu sekolah rendah camtu.
Cuti 1 May adalah cuti Hari Buruh.
Bukan Hari Pekerja.
Waktu aku kecik tu jugak.
Aku ingat sepatutnye orang2 yang kerja buruh je yang cuti.
Sebab tu lah agaknye sekarang dah tukar sebutan.
Takut budak2 kecik misintepret cam aku.
Nanti ingat cikgu2 kat sekolah amek kesempatan bercuti ramai.
(Padahal suke sebab dapat cuti hoho)

Kepada sumer orang yang dah bekerja.
(Yang tak keje pon boley celebrate jugak kot)
SELAMAT HARI PEKERJA!!!!

(Aku: tak boleh cuti daripada menyetadikan diri, yeay!)
(~_~)'

(1 May = MayFirst?...hurm......)

(En G Image bagi gamba ni)

No comments:

Post a Comment