Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 6, 2011

POST EXAMINATION~

Assalamualaikum........

Wah3..
Tamat sudah perjuangan ku untuk tahun 2 semester 2.
Setelah berperang serta bermuntahan untuk exam final baru2 ni.
Akhirnya aku mampu menarik nafas lega sekarang.
Sumer sudah tamat.
(Huh, lega ke? Result tak out lagi ler)
Tak payah nak pikir2.
Erm, takpe ke aku men game lame2 ni?
Takpe ke aku marathon anime bertambun-tambun?
Takpe ke aku habeskan Dream High dalam satu malam?
Sekarang, sumer boleh.
Muahahahaha....
Eh, cop2...
Kena kemas barang untuk balik umah.
(^_^)

Okay...
Nak citer pengalaman yang aku lalui selepas je aku tamat exam semalam.

-Khamis-
Starting from 130 pm.
Yeha!....
Exam sudah tamat.
Kami pon balik ke bilik dengan 'riang' kerana jawab exam dengan rase 'senangnye'.
Lepas berehat-rehat kat bilik kejap.
Kami bergerak ke PPUM untuk ambil 3rd injection untuk vaccine Hepatitis.
(Sakit wo...sob3, tapi sekejap je)
Pastu balik bilik, berehat lagi.
Tengok citer Khurafat gune laptop Tim, bersama dengan Elly serta Tim.
Lebih kurang pukul 630pm, citer pon tamat.
Bile hari beranjak ke malam.
Kami bersiap-siap.
Kenapa?
Nak pi makan.
Makan kat Seoul Garden ngan Elly, Mira and Sabb.
(Yeah, sedap.....dan kenyang)
Tamat pukul 1030pm.
Bergerak pulak ke Mid Valley.
Ingat nak tengok citer Fast5.
Tapi sumer tiket dah sold out.
So, kami pon beli tiket Thor 1210 am.
Tak ingat citer tu abes pukul bape.
Balik tu, aku dah penat.
Tapi aku sambung main World of Goo jap.
Pastu baru TIDO.

-Jumaat-
Aku cume sarapan minum Milo.
Sebab: aku tak larat nak bangun nak pi sarapan kat dm.
Pastu, dalam pukul 11 camtu.
Aku, Sabb, Mira ngan Elly mule bergerak ke Kolej 6.
Nak tengok name untuk sape dapat kolej untuk spesel sem.
(Alhamdulillah, kami sumer dapat)
Then kami pon menuju ke Sunway Pyramid.
Tujuan utama nak main boling.
Sampai2 je kat sane, sumer orang dah lapa.
So kitorang pon pi makan KFC.
(Melunaskan janji aku nak belanje Mira sebab aku hack dier punye fb)
Lepas sumer orang kenyang.
Kami pi main boling, 3 Game sorang.
Seronok banget.
Pas solat sumer.
Kitorang sambung journey ngan menonton Fast5.
Citer tu memang superb.
Penat tengok
Hahahaha, best giler.
Dah abes movie, gi solat lagi.
Pastu sambung plak ngan main archery.
1st time main.
Sebab tangan aku tak kuat, aku diberi bow yang ringan compare ngan membe2 aku.
Plus, aku men yang left-handed punye.
Reason: aku tak bley aim pakai mate kanan sebab tak reti pejam mate sebelah kiri je.
Mule2 pakai yang right-handed punye.
Aku siap tershoot target membe aku.
Tak bley aim langsung.
Lepas penat jalan2 kat Sunway.
Kitorang balik.
Lebih kurang pukul 6 lebih.
Singgah Digimall nak amek fon Elly yang di'baiki'.
Tibe2 sumer orang lapa.
So, singgah kat 11th dinner dulu.
Kemudian, kami pon pulang ke kolej masing2.

TAMAT


Kawan2 ku!!!!!
Jumpe lagi spesel sem nanti!!!!
Take Care!!!!!
Love korang!!!!!
Nanti kite enjoy2 lagi camni kat NZ ye!!!!!!
(^_^)V



Mane gamba? Tak syok la bace takde gamba....
Takpe la, nanti aku pi cari ea......





No comments:

Post a Comment