Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 15, 2011

KOLEJ....

Assalamualaikum.....

Ari tu sibuk2 citer pasal nak dok umah sewa.
Ari ni tibe2 kite citer pasal dok kolej plak.
Rumah sewa vs Kolej 2.
Mane lagi banyak benifit?
Mane lagi banyak keburukan?

Beberape ari lepas.
(Cop2, rasenye semalam lah)
Aku dapat mesej dari cik Tim.
Katenye:
"Sof, ko ngan aku dapat kolej. Cube cek facebook".
Setelah berkecamuk hati aku bile dapat tau tak dapat kolej.
Tibe2 ade berite yang agak mencerahkan.
Aku dapat kolej!!!....

But....
Aku tibe2 rase cam berbelah bahagi.
Patutkah aku dok kolej?
Aku dah cam prepare mental untuk dok lua ni.
Tibe2 ade berita camni plak.
Ape yang aku patut buat.
Kalau tak involve orang lain.
Dengan senang hati aku akan accept je.
Tapi, one of my friend tak dapat.
And aku dah cakap nak dok ngan dier kat lua ari tu.
Bile pikir2 banyak2 kali.
Kalau sewa umah tu tak berpatutan, aku akan dapat banyak keburukan.
Aku bukan supported by JPA.
So my besiswa is not that much yang bley aku belanje senang2 hati.
Plus, my appa will be pensioned January 2012.
So, no more duit poket bulan2.
Sumernye kene ditampung oleh biasiswa itu.

Ape pilihan aku???!!!

No comments:

Post a Comment