Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 22, 2011

POSTING LAGI KE?...HUU~

Assalamualaikum......

Mari kite bercerita pasal posting lagi.
Sampai aku, kamu dan mereka merase bosan ye.
Sbenanye, aku takde idea nak citer pe.
Yela, blog ni tempat meluahkan perasaan la lebih kurang.
But lately aku tak rase nak citer ape2.
Nak tulis status kat fb pon dah takde perasaan.
Tak tahu nak tulis ape.
Bile tangan mule je nak tulis.
Pale otak pikir...
"Kalau aku tulis macam ni, ade orang akan terase ke?"
"Perlu ke aku citer mende2 camni?"

Selepas beberape ketika.
Aku pon mengambil keputusan untuk membiarkan soalan2 tu just linger in my mind.
Bialah.
Asalkan aku menulis.
Hohohohoho...
Sayang je, kalau ade blog.
Tapi tak merapik.
Sonok kot merapu2 kat sini.
Tak penat sangat.
Pastu takde orang nak sound.
Boleh tulis suke hati je.
Tak kesah ape orang komen.
Tak akan 'ter' take to the heart punye.
(^_^)

Okay, cukup lah entri hari ni.
Kalau entri ni ade markah, sure2 aku dapat negative marks.
Dah lah lari tajuk.
Ade point pon pointless.
Huish......
Kene rehat banyak2.
Esok sambung posting kat OT.
(^_^)V
Sayonara~

No comments:

Post a Comment