Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 1, 2011

THE FIRST TWO DAYS....

Assalamualaikum.....

Dah dua hari aku posting.
Kat PPUM.
Dok dalam bilik B1 memang sejuk.
Plus, okaylah.
Procedure takde lah susah sangat.
(Ye la, sebab aku kan student, tolong sikit2 sudah)
Tapi aku amat berharap, 2 hari berikutnye ni berlalu dengan lebih lancar.

Meh aku bitau sikit ape procedure yang aku dah buat kat B1 ni.
...
...
...
Bilik B1 ialah bilik fluoroscopy.
Ape tu fluoroscopy?
Kalau sesape tak tau, pi tanye Mr G.
Dalam mase dua hari ni, aku dah buat 4 kes kat sini.
1 Barium Enema, 1 Barium swallow, 2 MCU.
Boleh la aku tambah dalam log book aku ni.
Hohoho...
Sumer procedure ni aku dah blaja sem lepas.
Malangnye, aku dah tak brape terer nak menghafal.
So, aku pon kurang fasih la ape yang berlaku.
Walaupon begitu, nasib aku baik kerana aku mampu mengerti.
Bila nak position patient, bile tengok ape doktor tu buat.
Tahu lah jugak ape yang berlaku.

Tapi.....
Kalau aku nak lagi terer, kene lah study banyak2 before aku posting.
Ye dak?
Iyer.....Jawab aku kepada aku.



(Sbenanye aku dah start merase bosan nak blog, tapi aku tak moh hangat2 jap je, so aku kuatkan jugak semangat....yeah!)

No comments:

Post a Comment