Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 23, 2011

FEELING UNWANTED.....

Assalamualaikum.......

Beberape menet yang lepas.
Aku 'ter' beperasaan macam ni.
Kalau mengeluh tu sesuatu yang bagus.
Aku nak mengeluh berkali-kali.
Before, semase and after tulis entri ni.
Aku pon tak tahu kenape tibe2 perasaan tak betul ni membuak-buak.
Nak cakap mereka2 left me alone in my own world, tak.
Nak kate aku sendiri yang drift myself away from them pon tak.
Aku bley je menegur-negur mereka serta mereka.
Tapi........
Tetap rase macam tu.
Rase macam tak diperlukan.
Rase macam aku ni menyibuk.
Rase macam dokrang pikir "Haish, nape budak ni ade sini?"
Bile dah start pikir camni.
Confidence level aku pon mule menunjukkan graf kurang menarik.
Dulu, kalau aku terpikir camni.
Aku buat ape yek?

Please.
Je-bal.
Onegai shimasu.
Tolonglah.
Aku tak nak jadik camtu.
Aku nak jadi orang bergune.
Aku nak rase WANTED.
Hua3.....
Aku dah tak betul.
Emo.
Dah lame rasenye tak emo2 camni.
Emo yang touching2.
Hurm~....
(~_~)L


No comments:

Post a Comment