Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, July 2, 2011

PUKUL 2 PETANG....

Assalamualaikum.....

Hoyeh2.
Aku tak mamai okay.
Walaupon sekarang dah pukul 12.44am.
Mereka tetap pukul 2 petang.
Hehehe.....

Yeah.
I'm talking about 2 PM right now.
That 2 PM lah.
Yang ade Taecyeon, Junsu, Junho, Nichkhun, Wooyoung, Chansung and Jaebeom.
Wushoooo.
Entah biler lah aku bley start suka 2PM ni.
Hari ni aku dah ulang 9 buah lagu 2 PM banyak2 kali.
Esok aku nak tambah lagi koleksi lagu2 2PM.

Hurm.
Honestly speaking.
Aku start suke ngan Taecyeon.
(I call him my ***y mule2, yang buat membe2 aku bley muntah ijau huhu)
Because he's so comgil and sangat cool lor.
Tengok dier dalam Dream High.
Wooooo.
Sangat macho.
Loves his style.
Rambut, baju and every aspects la kot dalam citer tu.
Maybe aku belom jadi fanatik lagi.
Sebab ade orang yang lagi giler dari aku.
Obviously ber gila2an ngan 2PM.
Okay, aku mungkin tak kan jadik camtu.

Okeh, mari kenal ngan mereka yer.
(^_^)


(Yuhuuu, gambar ni di google)

Sekarang masa untuk tido pulak.
Esok ade assessment skull.
Kene bangun awal, sambung study esok.
Yeay!
Berharap sangat, esok berjalan dengan lancar.
Amin....

No comments:

Post a Comment