Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 28, 2011

ITS ALL ABOUT HEART....OPS, MAYBE LIVER...

Kuang3....
Tiba2 cam muncul tajuk kejiwangan plak malam ni.
Yang depan je lah.
Actually...
Kalau pikir dalam2.
Tajuk ni tak jiwang pon.
Lepas 1.3 saat bace tajuk tu.
Teros hilang mood jiwang kan.
Hohoho...
Dalam hati ade ape?
Ade enzyme.
Ade bile.
Dan macam2 lagi yang maleh nak diceritakan di sini.

"Di hati ini, hanya tuhan yang tahu"
Oh...
Lirik lagu ni sangat lah betulnye.
Kadang2 aku sendiri pon tak tahu ape dalam hati aku.
Kebanyakan mende yang aku ingatkan dari hati.
Sumernye sebenarnye dari pale otak jek.

"Pandangan hati itu yang hakiki, kalau hati itu bersih"
Bukan "bersih" yang tu.
(Ala...korang mesti tau kan yang mane)
Ni bersih yang betul2 bersih.
Hati aku ni pon aku rase takde lah bersih mane dah.
Sebab tu pandangan hati aku berkabus-kabus je.

"Strong heart"
Ini tajuk variety show Korea yang aku tengok siang tadi.
Ade Yong Hwa, Lee Seung Gi, bla3.
Best....
Hehehe....
Owh, before tu aku tengok Countdown Chart Korea.
2PM Hands Up nombor 1.
Yeay!!!
(^_^)

"Hati ini telah bersatu, berhimpun di perut bumimu"
Ni part of doa Rhabitah Hati.
Dulu time kat SAMURA.
Tiap minggu ade bace ni.
Sumer orang kena hafal.
Aku boleh hafal ngan senang sebab dokrang buat cam lagu2 gitu.
Huu~...
Rindunye zaman skolah.
Zaman mude2.
Tapi aku lagi suke zaman U.
Huhu..


Dah lah tu.
Kalau nak cakap pasal hati ni.
Memang sampai2 bile2 pon tak habis.
Lagu.
Cerita.
Real life.
Sumer mesti ade bersangkut paut ngan hati.
Hati dan perasaan.
(Sebenanye dah takde mood nak tulih hua2)

Mase untuk berprojek plak.
Kemas2.
Main2.
Menonton2......2PM.
Hehe.
Annyeong~
(^_^)/~


1 comment:

  1. sofea!!!rindu hang..hati ini rindu same ex2 rumate ku..huuu...

    ReplyDelete