Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 22, 2011

CAMNE POSTING?

Dah lame rasenye takde benda yang nak dimerapukan.
Mungkin idea2 sudah kering agaknye.
Haaaaa......
Tadi dapat mesej daripada membe aku.
Dier tanye "cmne posting".
Aku rase aku tak jawab pon soalan tu.
Aku gi jawab soalan2 lain je.
Ade rase bersalah gak sebab tak jawab.
Tapi sebab dier cam dah takde mood je nak mesej2 dah, so aku pon ignore jek.
Sori ye kawan.
Tadi aku busy mandikan 4 jejaka comel tu.
Pastu si kecik sorang tu pulak menyahtinja.
Lame la sikit nak balas.
Bukan aku tak suke mesej ngan hang tau.

Meh sini aku jawab mesej ko tu.
"Camne posting?"
Hurm...
Posting selame 2 bulan ni berjalan lancar.
Mungkin ade sikit ke tak puas hatian sebab takde elaun.
Tapi akhirnye aku redha jugak.
Seperti biase, kalau minggu pi Klang.
Aku akan membebel2 pasal sampah.
Pasal UM yang tak sediakan transport.
Pasal ketidakadilan yang berlaku.
Tapi alhamdulillah semuanye selamat ending.

Perkare tak best cume muncul bile minggu last.
Sebab minggu tu dah kena submit assignment.
Dah kene siapkan assessment before balik.
Dah kena kemaskini log book and borang2 penilaian.
Dan akhirnya aku tak berjaye buat assessment in that final week.
Aku agak pressure sebab membe2 aku yang lain sumer dah buat.
Dan kebarangkalian aku untuk aku siapkan hari isnin the next week is not 100%.
Aku tension sampai nangis2.
Sob3......
Tapi alhamdulillah lagi.
Berkat doa ibu bapa, kawan2, diri aku sendiri dan mereka2 yang terlibat.
Aku berjaye buat assessment hari isnin.
Petang isnin tu jugak aku berangkat pulang ke rumah.
Beli tiket on the spot.
(Sejak Sudin ajar aku beli camtu, tak penah aku beli tiket siap2..hee~)

Okay...
Tamat lah kisah posting.
Once again.
Sori yer kawan.
Aku tak sengaje tadi.


(Googling......besnye citer monster inc ni kan?)

No comments:

Post a Comment