Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 2, 2010

Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself..

Okay.
I've decided to start the tasks today lor.
Erm....
Mengikut tajuk kiter hari ini.
Aku akan meletakkan gambar n mnceritakan fakta mnarik ttg aku.
Fakta menarik?
Ape yang mnarik yek?
Susah jugak.
Sebab bagi aku, aku punye fakta sumer menarik.
Hehe.....
Hah, enough merapu.



(Pic ni xde la recent mane, 30102010, kat OU)

Rasenye 1st time tulis name btul n bubuh gamba betul kat blog nie.
Sbenanye aku tak nak bubuh name tuh.
Tapi tah cam mne termasuk skali.

(Nampak sngat hang copy kat FB, wahaha)

Siyesly cakap.
Aku bukan lah org yang suke diambil gamba.
Jauh skali la nk jadik fotogenik.
(>_<)
Tapi aku rase ni la gamba recent yg paling boleh diterima pakai.
Hoho.....

Now lets start dngn 15 interesting facts ttg aku.
Ready....
Get set...
Go...

1. Aku suke berangan (especially tyme mandi n b4 tdo)
2. Aku teringin ade kete sndrik n bawak membe2 aku jaln nek kete aku.
3. Mau jadik RPO (currently studying Medical Imaging UM, x moh jadik r/grapher)
4. Suke anime (skang ngah hantu ngn One Piece..wahaha)
5. Mau melancong ke Jepon (dah plan pas grad nk p Tokyo ngn cosmates)
6. Suke puji diri sendrik (alasn: naikkn self esteem..hakikat: xde org nk puji)
7. Sangat 'rajin' (rajin las2 minit memg mnjadi kebiasaan)
8. Suke merapu (naknye bile dah ngntok n tak tau nk buat ape)
9. Single (masih trpelihara insyaAllah..wah3, tah pape)
10.Kuat tido (dalam kels yg dah x bley nk fokus)
11. Suke lembu (somehow aku rase lmbu sgt comey..=p)
12. Sensitip heart (walwpon kdg2 aku suke ckp tak pikir, tp aku sensitip wo~)
13. Nerves (klw kne suh present, teketaq habaq hang..adoi)
14. Nyanyi (feberet, sore pon bley tahan, wah2, masuk bkul nek escalator)
15. Cintai dia yang mencintaiku (~~,)

Sudah tamat.
Aku jamin semua mende di atas adlh benar sebenar benar nya.
Tak ade langsng y fake.
Itulah aku.
Hihi...
Tapi aku rase, 15 mende siyesly tak cukop nk describe seseorg kan?
Kdg2 ape yg ditulis tak same ngn ape yng dilihat.
Pendpt org itu subjektif.
(^__^)
Itu shaja hari ini.
Terima kasih.
Esok smbng task ke-2 plak.
Sayonara~........


(Best buddy....meet Mumu n Momo....=D..)

No comments:

Post a Comment