Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, November 4, 2010

Day 03 - A picture of you and your friends

Hari nie kne bubuh gamba aku ngn memembe aku.
Aku pon tak sure sangat nak bubuh gamba ape ni.
Sebab siyesly, aku ade byak gamba ngn memembe aku.
Papepon, untok selesaikn task nie, aku letak la jugak.
Enjoy~


(Ini gamba tahun 2008, kelas W1 kat pasum)




(Gamba bersama floormates trcinta, still in 2008)




(Gamba kelas tahun 2010)

Semua gamba2 di atas adlh gamba2 aku ngn kawan2 aku.
Ni je ke kawan2 aku?
Mestilah tak kan.
Dah la semue gamba2 di atas agak2 cam formal sket.
Huhu..
Takkan la aku amek gamba style formal cenggitu jek.
Sbenanye, ade bebrape gamba lagi.
Dz tyme ngn kengkawn yg lbey rapat dr di atas.
Ade jugak org yg same jek.
Tapi gamba sterusnya, kami akn nmpak lbey mesra.
Cewah....
Tah iye tah tidak.
Hoho....
Pape pon korg punye pndangan.
Still, kami memg mesra.
(^__^)

Okey,boley kite start skarg?
Copppp....
Sbenanye, gamba2 tu bukan untuk post kali ni.
Aku terperasan, ade satu lagi task yg sbijik cmni.
But not today.
Akan tibe harinye.
So better aku save the best for the last kan.
(Tak de la las mane pon..=p)

End of today task.
See you again later.
Sayonara~

No comments:

Post a Comment