Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 12, 2010

Day 06 - Favorite superhero and why

Hahaha...
Aku memang tak saba nak buat task yang nie.
Fav superhero aku.
Tak lain dan tak bukan.
Monkey D. Luffy.
Anak kepada Monkey D. Dragon.
Kalau korang tak tengok anime kompem korang tak kenal.
Ni lah satu2 nye superhero yang aku rase lain dr yg lain.
Dah la bley di katekan comey gak.
Huhu...
N dier bley buat aku teringat kat someone gak.

Apa yang membuatkn aku rase dier memang layak jadik superhero fav aku?
Nak kate dier yang paling kuat di antara yang terkuat.
Tidak la sangat.
Even dalam citer dier pon, buat stakat nie, still ade yg lagi power.
Tapi, dier ade satu kualiti yang tak ade kat orang lain.
Bak kate Hawk Eye Mihawk.
"Luffy jadik strong sebab orang sekeliling dier".
Dier boley influence orang sekeliling dier tak kesah la sape pon.
Shirohigei yang jadik strongest man on earth tu pon terinfluence gak.
Itu yang menyebabkn Luffy sangat hebat.

Dan lagi.
Dier sangat memntngkan kawan2 dier.
Especially his crewmates.
Pantangla kau usik membe dier.
Nanti dier datang kick ur ass jek.
Huhu...
Sangat suke Luffy.




Penah gak aku terberangan nak jadik cam dier.
Bukan la jadik kaizoku, tapi jadik berani cam dier.
Tabah cam dier.
Baik cam dier.
Walaupon sengal, tapi dier still bley buat keputusan yg bijak.
(kadang2...=p)
Sempoi sangat.
Tak kesahla ape orang nak cakap.
Tapi dier still go on ngan ape yang dier nak.
Dier berusaha sedaye upaye nak achieve ape yang dier nak.
Boleh ke aku?
Mampukah aku?
Aku harap aku bley jadik cam dier,
(>__<)Betul2 mau.


(Pst2...thnx to Sudin sebab knalkn aku ngn incik Luffy....)

No comments:

Post a Comment