Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, November 6, 2010

Day 05 - A picture of somewhere you’ve been to

Somewhere yg aku penah pegi?
Macm mne nak plih ea.
Yang paling seronok?
Yang paling jauh?
Yang paling mahal?
Yang paling buruk?
Yang paling cantik?
Yang paling.........ape?
Or...
Yang sedang2 saja?
(Kne buat style Iwan..=p)

Slalu sruh aku buat pilihan yg susah.
Cannot think how is the best way to choose lor.
Lalu...
Aku pon rase cm nk plih Pulau Tioman.
Y?

Hoho....
Sebab Pulau Tioman cantik.
Weeet!
Tempt len tak cantik ke?
Erm, cntik jugak.
Okay, alasn len.
Sebab bley snorkeling.
Ade puting beliung.
Banyak nyamuk.
Tgok sunset yg x berape nk sunset.
Makan bnyak2 FREE.
(Hihi..=p)
Bagi ikan yg besar2 makan.
Tgok ikan bnyak2 n cntik2.
Enough la kan?
Hoho....

Siyesly, sbenanye bnyk lagi tmpt mnarik aku g.
Nak nye tmpat2 mnarik kat phg ni.
Genting.
Cameron.
Fraser Hill.
Gambang Waterpark.
Taman Teruntum?
Pulau Tioman
Kat lua plak.
Taman Buaya.
Pusing2 KL.
Muzium macm2 negri.
Bnyak lagilah.
Besnye jalan ngn Family kan?
Huhu...=)

Stakat ni, ngn kawn2 aku tak bnyak jalan lagi.
Yela, course aku ni cm agak bz la.
Tyme cuti sem pon ade posting.
Bile la nak jalan puas2 kalw cm2 kan?
Sebb tulah final sem nti, I mean pas grad.
Kami nak jalan sakan.
Weeeeee!
Tak sabar den.
Sudah2 la tu mencipta impian.
(^__^)

Okeh, dz is da picture.
Me at Pulau Tioman.
Pegi ni ngn kaklong n kakcik jek.
Masa ni kaklong ade keje kat sne.
So aku ngan kakcik jek yang ikut.
Buat peneman kaklong~


(Me n kakcik ready to snorkel...yeay!)

No comments:

Post a Comment