Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 5, 2010

Day 04 - A habit that you wish you didn’t have

Wahhh....
Smalam aku tak perasan pon 'a'.
Rupe2nye kne bubuh satu jek gamba.
(Aku kan skema..hoho)

Hari ni, pasl habit aku plak.
'Satu' habit yg aku harp aku takde.
Erm...
Sbenanye bnyak jek habit yg tak best aku ade.
Tapi sebb task ni suh bubuh 'satu'.
Kne la bubuh satu jugak.

Seleps di pikir2.
Ape la habit yg paling aku tak nak ade dlm diri aku?
Lame jugak nak pilih yg mne satu ni.
Huhu...
Akhirnye, aku come wit a conclusion.
N I chose, "Kuat berangan, tapi action?=takde".


(Stop building castle in the air, nanti jatuh bukan istana jek hancur, rumah2 kat bawh pon jadik mangsa)

Pasl kuat berangan nie, aku ade sebut dlm interesting facts about me.
Tapi, memg la aku rase berangan lbey2 tak baek utk keshtn.
Ape yg slalu aku berangan?

Nak keje RPO.
(Tapi study tak seberape)

Nak pegi jaln2 lua negara.
(Tapi bile b'shopping pulun jek semua mnde)

Nak dapt lelaki baik2.
(Tapi hang suke meng Ged..haiyo)

Nak dapt duit banyak.
(Bwk2 la stdy)

Nak jadik pompuan yang baik.
(Gi surau pon maleh, aish)

Nak menang prtndingan yang dpt duet o kete.
(Pernah ke anda masuk prtndingn tu?)

Nak jadk baik ngan sumer org.
(Tapi cept nor rase,"dier ni tak de chemistry ngn aku nie")

DAN MACAM2 LAGIIIIIIII.......

Stop day dreaming la kawan.
Kalaw berangan tapi otak sama kaki tangan jalan tak pe jugak.
Ni, otak jek pikir melangit.
Kadang2 takpe kot.
(Haaa...da start nak backup diri senrik)

Papepon, aku harap sangat bley buang habbit nie.
Aku nak jadik org yang kuat berangan but at the same time works towards my dreams tu.
Aku tak nak jadik cm Mat Jenin.
Angan2 yang makan diri.
Bajet cam real jek.
Hoho....
Aku akan berusaha sedaya upaya.
InsyaAllah....
Kalau ade rezki, ade jodoh, tak kemane.
Cume usaha n tawakkal jek yg kite mampu.

JOM KITA USAHA!!!!
(^__^)v




No comments:

Post a Comment