Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 29, 2010

DONT REGRET PLEASE..

Dia ada jalan dia.
Aku ada jalan aku.
Mungkin aku nampak banyak kelebihan kat jalan dia.
Tapi aku mesti sedar.
Bukan semua bende yang baik untok orang lain, baik untok aku.
Berilah aku kejayaan kalau kejayaan itu adalah yang terbaik untuk aku.
Berilah aku kekecewaan kalu kekecewaan itu yang terbaik untuk aku.
Hanya Engkau yang tahu apa yang paling bagus untuk aku.

Aku harap aku tak akan pernah rase menyesal.
Dengan semua ape yang aku ade.
Cumenye aku kene lebih mencarik.
Apa yang terbaik untuk aku.
Usaha tangga kejayaan.
Allah tak tengok hasil.
Sebaliknya usaha dan kesungguhan yang kita tunjuk untok dapatkan hasil tuh.
Aku kene sedar semua bende terjadi ade sebab.
Bukan jadik suke2.
Ada hikmah di sebalik setiap yang berlaku...........

No comments:

Post a Comment