Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 30, 2010

Day 09 - Something you’re proud of in the past few days

Sepatutnya kne tanya apa yang aku tak proud la.
Hahaha...
Sebab mostly mende yang aku buat = aku proud.
Yela.
Kita mestilah rase bangga dengan ape yang kita hasilkan kan?
Tak kesah la hasil dier tak memberangsangkan mane.
Tapi still kene bangge jugak.
Lain la kalau kite buat mende jahat.
Tak kan la nak proud.
(Agak2 la, bile penyamun berjaya menyamun satu rumah, mereka bangga tak, wahaha)

Disebabkan mahu menyempurnakan task ni.
(Supaya nanti aku rase proud ngan blog aku..wee~)
Aku akan berusaha la menjawab jugak.
Mende yang aku pilih ni jarang2 berlaku.
Kirenye amat susah untok aku buat la.
Tapi aku buat jugak ngan sedaye upaye.
Mende tu ialah tak marah sesape pon diz week.
Aiceh, ni bley berbangge ke tak ni?
Macamlah aku suke marah orang tetiap ari.
Haha....

Tak bley, tak bley.
Rejected!
Pikir something else cepat.
Nak kene pi sambung study ni, jap agi nak pi exam plak.

Okey....
Ape kate dengan idea " Aku study rajin2"?
Erm....
Still rase tak sesuai lor.

So, aku pon come out with a conclusion.
I am proud in every single thing I did in these past few days.
Hihi...
Bukan la bermakne aku dah berpuas hati.
Aku tak pernah rase betul2 puas hati dengan ape yang aku buat.
Sebabnye, rase cam bley buat yang lagi terbaik.
(Cam ayat para artis dan pelakon Malaysia...=p)

(Rock star?...= bukan aku.....hihi)

One thing yang pasti.
I'm proud to be me.
Alhamdulillah~


No comments:

Post a Comment