Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 2, 2010

Day 10 - Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad

Waahahaha....
Lagu2an.....
Aku suke denga lagu.
Even tyme study pon aku denga lagu.
Aku suke nyanyi lagu yang aku denga.
Tapi bile ngah study kene kawal sore, nanti rumate aku terganggu.
(Sore cam "buluh perindu" la katekan...huhu)

Bile nak spesifikkan lagu ape yang aku denga ikut list di atas,
aku pon menggaru-garu kepala yang tak gatal ni.
Ade yek orang dengar lagu spesifik camni.
Wooohh...
Inilah dunia.

(Dunia nie sementara jek... (~~,)...)

Okay, skarang mari start listing lagu2 feberet mengikut feeling.
Ye-Ha!
Happy~Happy~Happy
Semua lagu dalam playlist 'campuran' kat dalam laptop.
Hihi.....
Banyak gak lagu2 dalam ni.
Ade 77 items bak kate 'windows media player' aku.
Anime, Jepon, Malay, Nasyid, English.
Semua type pon ade.
Nampak tak aci kan, sebab tak tulih tajuk dier, hoho....
Nak buat macam mane.
Aku memang suke sumer.

Sad~Sad~Sad
-Kehidupan by In-Team and Nazrey-
Lagu nie paling memberi semangat time aku rase down.
Siyes tersentuh.
Aku pon sedar lagu nie time 'tu'.
Huhu....
Selama ni dengar gitu2 jek.
Tak perasan lirik dier sangat menyentuh hati.
First time aku perasan lirik dier, gugur air mataku.
Sob2, Isk2....

Bored~Bored~Bored
Ape2 lagu pon bley la.
Tapi besenye kalau boring aku men game.
Pastu kat tinge ni denga jek lagu pape asalkan ade sore orang nyanyi suda.
Tak pon, aku nyanyi sendrik jek, hehe...

Hyped~Hyped~Hyped
Playlist 'best2'.
Hahaha..
Aku baru buat playlist nie tadi.
Sbenanye aku tyme2 cenggini aku dengar lagu kat 'campuran' jugak.
Tapi aku baru terperasan tadi.
Aku plih playlist ni, tapi aku skip lagu2 yang aku rase nak skip.
(Penin nye ayat ko ni Sopia)
Maksdnye, time aku ngah hyped.
(Hyped?)
Aku layan lagu2 anime jek.
Bang3, Bong3, Bing3.
Pelbagai genre.
Ade slow, ade rancak.
Tapi sumer pon comey.
(^__^)v

Mad~Mad~Mad
Aku tak denga lagu pape.
Aku tepon mak.
Aku gi buat entry label 'ape'.
Aku buat2 tido.
Aku baling2 barang.
(Pastu nyesal, hoho)
Aku tengok citer kat laptop.
Aku tengok incik luffy.
Kalau dulu, aku citer kat orang tu.
(Tapi dier da busy, T_T)
Aku buat la pape yang aku rase nak buat.
Apa yang pasti, aku tak dengar lagu lor.
Huhuhu.....

Skarang pon, ade bunyik2 lagu kat tinge aku.
Lagu Be Survivor from Eyeshield 21 punye anime.
Siyes suke lagu nie.
Semangat!
Yeah!






No comments:

Post a Comment