Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 3, 2010

MALAM-MALAM BEGINI...

Aicet, tajuk cam nak buat sajak pon ade.
Huhu...
Tapi sbearnye, aku saje nak merapu di malam hari jek.
(Malamkah? dah pukul 2 pon)
Sambil dengar2 bunyik cengkerik kat KL ni.
Sambil mengadap laptop yang bes ni.
Sambil pikir ape barang yang nak kne packing.
Aku rase nak post something.
(^__^)

Baru abes nonton You're Beautiful.
Aku sangat suke citer Go Mi Nam itu.
Aku suke bile dier ngan Hyung-nim comey2.
Hahaha...
Aku sangat nebes bile ade part yang sedey2.
Aku nangis bile dokrang nangis.
Aku amat menghayati.
(Chesh.....=p)
Thanx to Budak Depan Bilik sebab tolong aku carik citer ni.
Orang lain dah abes tgok cter ni sem lpas lagi.
Aku baru nak abes.
Aku rase tak rugi tgok cter ni walaupon aku tak layan Korea sangat.
Mereka2 dalam citer ni sangat2 ensem.
Hahahahahahaha......
Siyes ensem.
Go Mi Nam pon ensem skali.

(A. N. JELL lor.....yeay!
From left: Taekyoung, MiNam, Jeremy, ShinWoo)

Esok mau berangkat dah.
Mau tido la.

(Ape la yang aku merapu nih....Lenkali, kalau ngantuk tdo jek...Tak yah gatai2 nak menaip...ish3...)

Malam ni, malam terakhir aku bersama-sama ngan rumates aku for this sem.
Pastu, nanti jumpe balik nex sem yer kawan2.
Hee~~

No comments:

Post a Comment