Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 13, 2010

GAME FACEBOOK...

Also known as addicting game.
Bley ke panggil camtu?
Tapi siyes, game2 lam FB ni memang addicting.
Ape game yang ade?
Farmville.
Cafe World.
Frontier Ville.
Treasure Island.
Happy Aquarium.
Tiki Island.
Yoville.
Dan macam2 lagi.
Semua yang di atas adalah game yang pernah aku main.
Dan semuannya sangat addicting.
(Eh, cop3..bukan semua la, ade yang akhirnya aku bosan main sebab lembab giler nak load)
Yang paling selalu aku layan buat masa sekarang ialah 4 dari atas.
Hihi.....

Kenapa FB buat game2 yang addicted macam ni?
Apa faedah yang dier dapat?
Sepatutnya toksah tanya pon tak pe.
Mestilah dapat duit juta2.
Kalau tak camne dalam sekelip mate jek bley jadik antara orang terkaye kat dunia.
(Bukan aku, pencipta fb ni lah...aiyo)
Orang2 yang main ni lah penyumbang dana untok dier.
Pemain2 tegar menjadi kaya dalam game tuh.
Tapi at the same time meng-kayakan orang lain in the real world.
Aku tau fakta ini.
Tapi aku tak bley berenti main.
(Name pon addicted kan?)

(Farmville photo, pst2, bukan Farmville aku..)

(Ini juge bukan cafe aku...-Cafe World-)

(Gambar2 di atas adalah ihsan MR G)

Sbenanye, kalau ikot hati.
Mau aje aku main sumer game dalam tu.
Tapi baik jangan mulekan.
Kalau dah mule, susah mau stop la kawan.
Hohoho.....

Hurm....
Apa yang pasti.
Addict, addict jugak.
Tanggungjawab yang lagi penting jangan lupe.
Jangan la hang mengadap laptop men game tu jek sepanjang mase.
Okey?
Kalau muke cebik2 pon kene okay jugak.
Jangan diikutkan sangat rase hati tu.
Ikut hati yang macam tu salah.
Ho-Ye!!!...

JOM MAIN JOM
(>_<)

(Currently playing Frontier Ville via Facebook...hihihi...=p)

No comments:

Post a Comment