Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 17, 2010

HEADER BARU...

Wahaha.....
Aku buat header tok aku punye blog tercintun ni.
Erm, bukanlah aku buat pon.
Aku amek kat tenet, pastu edit sket.
Blub3...
Jadilah header funtasty.
Ye-Ha!

Knape aku bubuh gambar ni?
Hihihi...
Sebab itu gambar One Piece.
Kan aku ngah giler ngan OP skang.
Dalam banyak2 gambar, knape aku amek yang ni.
Gamba ni waktu Luffy and the gang nak balik dari Arabasta.
Dokrang bubuh tanda X kat lengan dokrang.
Tanda frenship, tak nak bagi Bon Clay menyamar jadik one of them.
(Sape tak tengok, mesti tak paham aku merapu ape..Hua3)

Adakah aku akan tukar header lagi?
Mungkin lah kot.
Aku buat blog pon ikot mood.
Nak tulis ape ikot mood.
Nak tengok blog aku camner, ikot mood.
Sumer nyer bergantung pada mood aku yang berubah-ubah ni.
(Aku suker header aku jadik OP skang, hehe)

Background pon baru.
Aku tak tau nak plih BG mane.
Aku ingat mule2 nak amek yang dah ade template sendrik jek.
Tapi, tah...
Rase yang pokok tumbuh2 ni cam comey plak.
Skali lagi.
Kalau mood aku lenkali nak tengok mende lain.
Aku akan ubah.

Tapi......
Perubahan mood aku itu.
Rasenye tak mungkin berlaku dalam mase terdekat ni.
Aku belom puas nengok blog aku rope gini.

I LOVE MY BLOG!!
YA-HA!!!


(Buat gaye cam incik Hiruma skali, baru ade style....=D..)

No comments:

Post a Comment