Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 29, 2010

PUKUL 11:11

Salam.....


Pernah denga pasal mitos 11:11?
Mitos ni menceritakan.
(Takde la cerita pon)
Kalau kita terpandang jam.
"Ter" tau.
Atau dengan kate lainnya tak disengajakan.
Jam tu menunjukkan pukul 11:11.
Maksudnya ade orang ngah teringat kat kiter.

Bagi aku.
Mitos ni sweet.
Hihi....
Kepercayaan macam ni boley ke?
Baik ke?
Entah lah.
Aku pon kurang pasti sebenarnye.
Oleh sebab ke was2 wasan aku nie.
Aku pon decide tak nak pecaye sangat ngan mitos ni.
Walaupon camtu.
Susah kot nak ilangkan perasaan gumbira bila terpandang jam 11:11.

Aku tau lah.
Tak ade bukti langsung mende ni terjadi.
Tapi nombor 11:11 tu cantik.
Tak kesahlah.
Tak caye, tak caye pon.
Aku tetap suke.
Bukan sebab mitos tuh.
Tapi sebab rase bertuah nampak nombor yang cantik itu.
(Iye ke?...*wink2)
Tengok nombor pon bley sonok.
Kih3....

Bile tanye Mr G.
Macam2 jawapan yang dier kasik.
And some of them cakap pasal...
Guardian Angels.
Spiritual.
Awakening.
Bla3...
Ade gak jawapan yang tak besz.
Panjang berjela-jela.
Menakutkan pon ade.
Sampai aku rase tak mau da tengok pukul 11:11 secara tak sengaja.

Again...
Bile pikir2.
11:11 adalah 11:11.
Satu waktu yang kita kene lalu jugak.
11:10, 11:12.
Kan pelik kalau lompat tibe2.
So, biarlah 11:11 dengan diri dier.
Jangan bother sangat.
Kalau terserempak?
Biasalah tu, pukul lain pon bley gak terserempak.
Kan2?
(^^)

This myth is totally BUSTED!!
(Cam ayat lam Mythbuster......hihi)



No comments:

Post a Comment