Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 1, 2011

NEW YEAR 2011.....

Salam......

All is well.
Jadi cemerlang, supaya kejayaan mengejar kita.
Dua mende yang dapat di extract dari citer 3 idiots semalam.
Banyak lagi sebenarnye.
Hihi....
Tapi yang paling obvious yang ni lah.

Apa yang aku buat pada 1st day new year ni yek?
Prepare tok balik UM sok.
No, no, no.
Most likely, tolong my little sis packing her stuff.
Dier nak masok asrama esok.
Apsal la aku yang kene bersibuk-sibuk?
Hohoho........
Papelah.
Asalkan kami 'gumbira'.

(Waah, fireworks)

Namapaknye new year kali ni kurang dirasai.
Yelah.
Dok rumah jek.
Tak tengok bunge api bagai.
Cume duduk di dalam rumah.
Menonton 3 idiots.
Tak apelah, itu pon sudah seronok.
Tahun lepas pi KLCC.
(Tak nak pegi dah, huuuuu...sangat sesak!)
Bangun jek pagi ni.
Dah 01.01.2011.
Begitulah aku menyambut New Year.
Plus, bley bilang brape orang jek wish Happy New Year.
Yela.....
Sume orang pon da kurang mood sebab esok da kene balik blaja.
Cuti suda tamat.
Tak mau balik sane...
(T_T)

Ape yang orang slalu cakap bile masuk tahun baru?
...
...
...
...
...
A
Z
A
M
...
...
...
Aku malas nak cakap pasal azam.
Sebab azam aku maseh seperti dulu2 kala.
Dan most of them same jek ngan orang lain.
Okeh la, nak cakap gak la azam aku.
(Ngarut...)
Nak capai ape yang aku belom capai.
Meaning, azam tahun lepas yang tak sempat aku laksanakan tuh.
Drag, bawak ke tahun 2011 plak.
Korang punye azam camne?
Aku nak wish good luck di tengah hari 01012011 nih.
Hope all of your azam comes true.
Go, Go, Go.......

HAPPY NEW YEAR!!!

(mood nak denga playlist best......=D)


No comments:

Post a Comment