Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 18, 2011

AIR MATA.....

Salam.....

Da lame rasenye tak membersihkan mata.
Asek cuci mate ngan mende2 yang tak patut jek.
Huhu....
Camne care aku membersihkan mata sbenanye?
Aku bersihkan mata ngan mengeluarkan air ikot mate.
Bukan nangis.
Tapi kluarkan air jek.
(=p)
Ari ni aku tengok episod 483.
Citer One Piece la.
Aku tau da jalan citer untok episod ni.
(Dulu ade orang pernah tercerita kat aku, bengang skejap aku)
Walaupon aku tak suke tau jalan citer b4 tengok.
Tapi da ter tau.
Nak wat cane.

Tapi....
Aku ingatkan.
Bile da tau ape akan berlaku.
Aku boley la prepare myself.
Untok tidak mengeluarkan air mate aku.
Aku punya la cakap besar.
Tak kan nangis punye.
Sebab da tau jalan citer dier.
Tapi aku nangis gak.
Isk3....
(T__T)
Sedey sangat.
Walaupon rumate aku kate.
"Ala...bukan real life pon".
Still aku rase sedey.
Aku kan sensitip.
Hooooooo~

Takpela.
Bersih sket mate hari ni.
Basuh gune air dari dalam.
Lagipon da lame tak menangis.
Hihihi...
(Lame da ea? Aku pon da tak ingat bile sbenanye aku menangis)

Okay.....
Nak share sket la pasal air mata nie.
1. Purata perempuan menangis adalah 64 kali setahun, lelaki pulak 17 kali jek.
2. Menangis dapat mengurangkan kadar tekanan jiwa.
3. Air mata boleh membasuh mata.
4. Dan seperti biase, kalau nak lebey2 tanya En G.
(Aku pon tanye En G ni, hehe)

Tapi jangan la selalu sangat nak nangisnye.
Sape mau jadik Kassim Selamat tak pe la.
Kalau nangis sebab sedey n tak bley terima hakikat lagi la tak bagusnye.
Kita kena redha dengan ketentuan Allah.
Berusaha untuk menjadi yang lebih baik.
Bukan terus menerus meratap ape yang dah berlalu.
Nasihat untuk aku jugak.
(Skali lagi...=))
Sebab aku sekarang asek teringat mende2 lame.
Walaupon takde la sampai menangis.
Tapi aku perlu sedar.
Time is ticking.
Kalau asek dok di takuk lame.
Camne nak dapat beli kereta.
(Hahahaha...tiba2......tapi siyesly, aku memang nak ade kete sendiri skang...=p)

(Rose punye air mate....T__T)

2 comments:

  1. haaahahahhaa......layan cite pnjang xbest r....

    ReplyDelete
  2. tak ape...kami sanggup!(iklan ape tah yang cakap camni)..=D

    ReplyDelete