Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 26, 2011

SERIGALA......

Salam.....

Fox Rain.
Apakah tu?
Mengikut citer yang aku tengok.
Fox rain ni, bile hari yang cerah tibe2 jek ujan.
Kenapa camtu?
Apa kaitan fox ngan rain tu?
Gumiho aka nine tails fox.
(Banyak lam citer jepon and korea)
Kalau tibe2 berlaku camtu.
Maknenye gumiho tu ngah nangis sebab kesedihan.
Ni ikot citer tu lah.
Kalau yang sebenar.
Dah ujan nak turun.
Ape lagi yang boley dbuat.
Ketentuan Tuhan.
(^^,)

Aku ngah menonton My Girlfriend is Gumiho.
Sejak bile la aku ter attached ngan citer2 korea ni.
Aku pon tak sedar sangat.
Tak de la banyak sangat korean drama yang aku khatam.
Full House.
You're Beautiful.
Secret Garden.
Sungkyunkwn Scandal.
Tu jek kot yang aku abeskan.
Yang lain separuh2 jek.
Tapi aku akan habeskan gak suatu hari nanti.

Dulu beriya kate tak suke citer korea.
Citer jepon n anime lagi bes.
Tapi da start ni.
Tah bile la bley berenti.
(^_^)


(Mi Ho ngan Dae Woong....=D)

Baru abes dengar taklimat keselamatan daripada En Bomba.
Betullah.
Ramai lagi yang tak turun ni.
Kalau fire drill pon ntah2 dokrang2 ni tak moh turun.
Bile orang2 da besar.
Susah lagi nak nasihat.
Rebung da jadik buluh.
Tak bley lentur2 dah.
Kerat tros buat lemang ke, meriam buluh ke, tabung ke.
Tak pon.
Kalau da burok dan tak bley diselamatkan langsung.
Buat jek la perhiasan.
Keringkan buat bahan bakar.

Okeh.....
Time tu study n pastu bley sleep.
Ingatlah orang yang anda sayang.
Dan juga orang2 yang menyayangi anda.
Live life cool and safe and good and bla3.....
Peace.
(^_^)V

No comments:

Post a Comment