Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 19, 2011

AKU BUKAN PERFECT...

Salam......

Huish...
Bley kire cam rekod tak ni?
First time.
(Sejak aku membuat blog)
Aku post 3 entri dalam satu hari.
Hohoho.....
Tapi siyes....
Ade mende yang tak mampu aku ungkapkan ngan mulut aku skarang.
Tapi that thoughts linger in my mind.
Rase susah hati selagi tak luahkan.
(Hari emo aku.....)

(Perrrrrrfect match ke?kih2....aku rase kalau dier lukih gamba paip lagi perrrrrrrrrrrrrrfect)

Aku sedar.
Aku tak perfect.
Tapi aku suke sangat judge orang.
(Selalunye tak sangat, tapi hari ni asek judge orang jek)
Komplen sane.
Komplen sini.
Perlu ke aku sedarkan diri aku ngan care yang lebey keras?
Hurm.....
Something yang macam ni la aku tak mampu rase nye.
Aku need guide.
Bile aku selesai komplen pasal sesuatu.
(Kat someone)
Aku akan rase, that someone tu also judging me.
Aku pernah cakap.
Aku tak suke bile orang judge aku.
Tapi kenape aku buat kat orang?
Maybe aku pikir, aku cume bagi pendapat.
Tapi not everyone pikir macam ape yang aku pikir.
Pikiran manusia ni lain2.
Semuanye kreatip.
Kadang2 tak tercapai akalmu.

Oleh itu.
Aku kene sedar sekarang.
Stop judging people.
Especially mende yang tak baik, tak baik.
Kalau tak tahan sangat.
Komplen kat diri sendiri.
And berusaha tak jadik macam ape yang aku tak suke tuh.
Okay?
Gambatte ne~

(Blog aku da jadik tempat aku memuhasabahkan diri.....
Walaupon itu bukan tujuan asal aku buat blog ni.......
Bende2 tu still appropriate ngan aku punye blog description kan?)

cop3....
Kenape aku taip laju semacam jek ni.
(^_^)
Smile ya~


No comments:

Post a Comment