Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 19, 2011

DISAPPOINTED.......

Salam.......

Wohohoho.
Hohoho.
Kecewa ngan diri sendiri selama beberape saat.
Adoyai......
Ingatkan nak bace dlu b4 gi amek sign untok kes2 tu.
Tapi tak terbace plak.
Ini semua sungkyunkwan scandal punya pasal.
(Menyalahkan bende yang tak sepatutnye...huu~haru)

Hari ni.
Bile pi kat En M.
Mau mintak sign dier.
Tapi dier tanya soklan2 yang berkaitan.
Aku blur.
Da la bukan blur jek.
Bile da neves.
Semua bende yang aku buatkan, cakapkan, bunyikan sounds awkward.
Salah aku~
(T__T)

Aku janji ngan dokrang.
Aku datang balik ari Jumaat.
I'll be back!
Jangan risau.
Aku tak akan lari dari diz cruel world.
(Aku yang buat bende ni jadik cruel)
Hohohohohoho.

Sabar Jumaat.
(Bukan sesape yang bernama Jumaat)
Aku akan face them with a greater me.
Tak sabar plak.
Padahal hari tu tak sabar nak ari kames.
(yeay! esok cuti, I Sarange cuti)

Sejak2 ni.
Aku asek wat mende2 emo jek.
Huuuuu~
Thats me!
(^_^)V

(Sopia! Angkat baju di jemuran, nanti ujan plak....=p)


(Tempat jemuran mase ujan turun, taken from my bilik's window...=))

No comments:

Post a Comment